Requisition ID: 8095
Location:
Bucuresti, RO
Digital Support Specialist
Process Improvement&Digital Support
Bucuresti
ENGIE SERVICII
Sarcinile postului:
- Vei contribui la dezvoltarea și implementarea unui proces operativ de primire și soluționare a solicitărilor de informații/reclamațiilor venite din partea clienților referitoare la serviciile furnizate.
- Vei centraliza și analiza datele și propunerile de îmbunătățire trimise de entitățile operaționale, înaintând către management, direcții de dezvoltare și ameliorare în domeniul tehnic clientela.
- Vei realiza implementarea operațională a unui sistem informațional integrat de gestiune clienți, pentru a asigura monitorizarea permanentă a indicatorilor de business.
- Vei participa la elaborarea un sistem consolidat de colectare, organizare și stocare a tuturor informațiilor privind clienții existenți sau potențiali, facilitând astfel fundamentarea deciziilor de business.
- Vei răspunde de testarea business tehnică a implementărilor realizate de IT în cadrul proiectelor sau în urmă cerințelor de business și de calitatea acestor testări.
- Vei participa la efectuarea de analize asupra incidentelor împreună cu echipele implicate în dezvoltarea și mentenarea diferitelor aplicații și urmărește modul în care incidentele au fost soluționate.
- Vei fi interfața cu Direcția IT, Digital și Inovație sau alte departamente din cadrul ENGIE România pentru implementarea unitară și dezvoltarea sistemelor informaționale OSP/ SCA .
- Vei completa specificațiile de business pentru cererile de schimbare a anumitor funcționalități (scriere, înregistrare, urmărire, testare).
- Vei testa implementarea functionalitatilor noi pentru aplicațiile folosite în cadrul companiei.
- Vei realizeaza documentația în urmă testării unitare, integrate și o comunica la IT.
- Vei elabora instrucțiuni pentru folosirea noilor implementări în sistemele informatice și asigura instruirea end-userilor.
- Vei gestiona rolurile simple alocate userilor comerciali în sistemele informatice.
- Vei asigura suport pentru gestiunea solicitărilor și reclamațiilor care vin pe adresa de mail, respectiv analiza solicitărilor și verificarea situației clienților în SAP.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Minimum 2 ani experiență în activitate similară;
- Capacitatea de a transpune în limbaj business noțiunile sistemelor informatice (SAP, OSP, WEB etc)
- Cunoștințe foarte bune operare PC (Word, Excel, PowerPoint)
- Cunoștințe SAP – constituie avantaj
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Bune abilități de comuniacre și de prezentare;
- Inițiativa și implicare.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Business Unit: GBU Flexible Gen & Retail
Division: Global B2C Supply - Romania B2C - One Supply
Legal Entity: ENGIE Servicii S.R.L.
Contract Type: Permanent
Professional Experience: Skilled ( >3 experience <15 years)
Education Level: Bachelor's Degree