Digital support specialist [Romania]


 

Requisition ID: 8095
Location: Bucuresti, RO

Digital Support Specialist

Process Improvement&Digital Support

Bucuresti

ENGIE SERVICII


Sarcinile postului:


  • Vei contribui la dezvoltarea și implementarea unui proces operativ de primire și soluționare a solicitărilor de informații/reclamațiilor venite din partea clienților referitoare la serviciile furnizate.
  • Vei centraliza și analiza datele și propunerile de îmbunătățire trimise de entitățile operaționale, înaintând către management, direcții de dezvoltare și ameliorare în domeniul tehnic clientela.
  • Vei realiza implementarea operațională a unui sistem informațional integrat de gestiune clienți, pentru a asigura monitorizarea permanentă a indicatorilor de business.
  • Vei participa la elaborarea un sistem consolidat de colectare, organizare și stocare a tuturor informațiilor privind clienții existenți sau potențiali, facilitând astfel fundamentarea deciziilor de business.
  • Vei răspunde de testarea business tehnică a implementărilor realizate de IT în cadrul proiectelor sau în urmă cerințelor de business și de calitatea acestor testări.
  • Vei participa la efectuarea de analize asupra incidentelor împreună cu echipele implicate în dezvoltarea și mentenarea diferitelor aplicații și urmărește modul în care incidentele au fost soluționate.
  • Vei fi interfața cu Direcția IT, Digital și Inovație sau alte departamente din cadrul ENGIE România pentru implementarea unitară și dezvoltarea sistemelor informaționale OSP/ SCA .
  • Vei completa specificațiile de business pentru cererile de schimbare a anumitor funcționalități (scriere, înregistrare, urmărire, testare).
  • Vei testa implementarea functionalitatilor noi pentru aplicațiile folosite în cadrul companiei.
  • Vei realizeaza documentația în urmă testării unitare, integrate și o comunica la IT.
  • Vei elabora instrucțiuni pentru folosirea noilor implementări în sistemele informatice și asigura instruirea end-userilor.
  • Vei gestiona rolurile simple alocate userilor comerciali în sistemele informatice.
  • Vei asigura suport pentru gestiunea solicitărilor și reclamațiilor care vin pe adresa de mail, respectiv analiza solicitărilor și verificarea situației clienților în SAP.

Cerinte:


  • Studii superioare finalizate;
  • Minimum 2 ani experiență în activitate similară;
  • Capacitatea de a transpune în limbaj business noțiunile sistemelor informatice (SAP, OSP, WEB etc)
  • Cunoștințe foarte bune operare PC (Word, Excel, PowerPoint)
  • Cunoștințe SAP – constituie avantaj
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Bune abilități de comuniacre și de prezentare;
  • Inițiativa și implicare.

Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.


Business Unit: GBU Flexible Gen & Retail
Division: Global B2C Supply - Romania B2C - One Supply
Legal Entity: ENGIE Servicii S.R.L.
Contract Type: Permanent
Professional Experience: Skilled ( >3 experience <15 years)
Education Level: Bachelor's Degree


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال